På dåligt humör..

Skulle kanske träffat Frida ikväll, men nu gick det inte.. kommer ha jättetråkigt nu när Emma gått, nåt tips på vad jag kan göra? Haha.. idag har vi i alla fall fått över 140+ unika besökare, hoppas ni stannar kvar! Ska ladda ner blogg.se-appen till min mobil nu.. min kamera är sönder så jag kan inte ta några ordentliga bilder, så därför får ni "nöja" er med mobilbilder eller gamla bilder.. ska väl kolla på nån film som precis började med mamma, beror väl på om den är bra och sådär. Om jag inte bloggar mer så önskar jag er en god natt! Puss. ♥
Lägger ut en jättegammal bild som jag tog med min xPeria för typ en halvår sen.. bildbrist, har rensat datorn..


Postat av: CJ

Åh men tack, vad glad jag blir. :) Kram och ha en skön kväll!

2012-01-28 @ 22:41:31
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0